Yeni Ne Var ?

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Guerlain La Selection Couleur Make-up Palette

Herkese merhaba !
 Yazmaya yazmaya küflendim, paslandım, yaşlandım :( Ben de ürün yazılarıma en sevdiğim markanın çok beğendiğim bir paletiyle yeniden başlamaya karar verdim :)




La selection couleur  Guerlain'in sadece Duty free'lerde bulabileceğiniz travel paletlerinden bir tanesi.Seyahat paleti olduğundan pratik bir ambalajda ve düzende sunulmuş.Her ne kadar pratik desem de Guerlain kadife kılıfından taviz vermemiş.Kadife kılıf çok şık olsa da fazlaca toz topladığından çok çabuk kirli görünüm alıyor.
Palette 5 renk far ve 4 renk ruj bulunuyor.





Biri göz biri dudak olmak üzere iki çeşit aplikatörü var.Ruj fırçası ürünü çok güzel uygulasa da kılıfa koyulduğunda biraz bulaşıyor.Dudak makyajının tazeleme gerektirdiğini düşünürsek her an fırçayı temizlemek de mümkün değil.


Farlardan ilk iki açık rengi kıl fırça yerine silikon yada parmakla uygulamak daha sağlıklı.Simli yapıları nedeniyle biraz uçuşuyor. 3. ve 4. renkler ise favorilerim.Çok kolay bir şekilde gölgeli ve gözleri vurgulayan makyajlar çıkarabilirsiniz.Özellikle 3. far yapısını en sevdiğim far cinsi ne mat ne simli sadece boyut katan bir ışıltısı var.En alttaki far da kolay karışabilen kalıcı bir renk.Paletteki renklerin tümü herkese yakışabilecek şekilde seçilmiş.Renklerini iyi veren farlar altına baz uygulamasanız da hoş ve kalıcılar.


Rujların hepsi çok kullanışlı, dudağı vurgulayan ancak sırıtmayan zarif renkler.Biri nude, biri pembe,ikisi ise daha koyu gül kurusu tonlarında.Kokulu kozmetik sevmeyenler hoşlanmayabilir ancak benim sevdiğim bir kokusu var rujların.Çocukken oyuncak bebeğimin saçlarının böyle koktuğunu hatırlıyorum.Ayrıca paletteki rujlar diğer Guerlain rujlar gibi dudağı nemlendiriyor.

                                                                            Gölgede

Güneşte

                                                               

Kısacası kış boyu en çok kullandığım palet oldu.Duty Free'lere yolunuz düşerse yada düşen tanıdığınız olursa 50 Euro gibi bir fiyata alabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Yazılarını okumayı özlemişim. Artık daha sık yazmanı bekliyorum canım:) Paletin renkleri çok güzel. Kahverengi ve şeftali tonları zaten makyajda en sık kullandığım renkler. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkileri özledim :D özellikle UD paletlerin yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :D

      Sil
  2. renklere bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim :) güle güle kullandım bile bütün kış kullandım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...