Yeni Ne Var ?

14 Mart 2014 Cuma

Kerastase ELIXIR ULTIME 24 KARAT SAÇ MASKESİ



Kerastase, herkesin bildiği Loreal grubuna ait bir saç bakım markası. Saça profesyonel bakım yapan iyi içeriğe sahip bir marka.Kerastase Elixir serisi banyo, bakım ve şekillendirici bakım olmak üzere 3 adımlı bakım ritüelinden oluşuyor.Serinin ince telli, boyalı ve yıpranmış saçlar için de çeşitleri mevcut.







Ben yalnızca tüm saç tipleri için olan 24 karat saç maskesini kullandım.İçeriğindeki yağlar sayesinde saça nem,canlılık ve parlaklık katıyor.Saçların uçlarındaki kuruluğu ve kırılmayı azaltıyor.İlk kullanımdan itibaren fark edilir bir etkisi var.Saçı hiç ağırlaştırmadan bakımını yapıyor.Hafif, rahatsızlık vermeyen bir kokuya sahip.

Saç maskelerinin saç bakımında önemli olduğunu düşünüyorum.Yalnızca saç kremi kullanmak yetmiyor haftada 1 yada 2 kez maske uygulamak, saçı yormadan ihtiyaç duyduğu bakımını yapmak gerekiyor.Özellikle uzun saç kullanmayı sevenlerin bakımsız, özensiz bir görünümden kaçınmak için saç bakımına daha çok özen göstermeleri gerekiyor.

Ürün 200 ml fiyatı değişiklik gösterebiliyor.Parisli Cemil Kuaföreden 110 Liraya almıştım, sachane 'ye tıklayarak 95 liraya edinebilirsiniz.

Saç tipiniz, sıklığınız ve renginiz ne kadar genetik olursa olsun bakım yaparak çok daha iyi olmasını sağlayabilirsiniz.Saç bakımı konusunda atıp tutmadığımı kendi saçlarımı göstererek kanıtlayabilirim sanırım :)

Artık katlı kestirsem de yazın saçlarım bu şekildeydi. Fön yok, aralarda balyaj var :)


Kendinize ve saçlarınıza iyi bakın :)

1 yorum:

  1. Merhaba, bu ürünü daha önceleri sacreyonu.com sitesinden sipariş veriyordum orjinal ve piyasa (kuaför) fiyatının oldukça altı rakamlara. Ancak bir süredir sacreyonunda bu ürünü tedarik edemiyorum. Bende başka bir siteden sipariş verdim. bunualayim diye bir siteden. Ürün elime kısa sürede ulaştı ama içeriği değiştirilmiş yeşil bir ürün çıktı. Sahte ürün olduğu basbaya belli. Bu ürünün içeriği değişmiş olabilir mi? Yanıtınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...