Yeni Ne Var ?

25 Ağustos 2013 Pazar

Dove Hair Therapy Saç Dökülmelerine Karşı Bakım Serisi




Dove dökülme karşıtı seriyi denememiz için bir çok bloga bu seti gönderdi.Tam da benim doğum günüme denk gelmişti hoş bi tesadüf oldu.Sunum gerçekten çok şık.Paket elime uzun süre önce geçti.İki haftadan daha fazla denemiş oldum.


Dove seride saç dökülmelerini minimuma indirmeyi hedeflemiş.Şampuan,saç kremi,maske ve serumu var.Serumdan başlamak istiyorum çünkü yorumum çok kısa ; benim için felaketti.Bir tüp kullandım saçlarım kafama yapıştı.Temiz saç derisine uygulanıyor fakat iddia edildiği gibi değil saçlara yapışkan bir his yağlı bir görünüm veriyor.En azından bende öyle oldu saçlarım ince telli ve düz.
Şampuan genel olarak güzel ,kullanılabilir.Bol köpük sevenlerin hoşuna gidecektir.Dove kokusu var bütün ürünlerde.
Saç kremi saçta biraz kaygan yağlı his bırakanlardan.Kötü değil bu her zaman tabi böyle seven de vardır.Ben saçın iyi emebildiği hafif kremleri seviyorum.Ama saçınız zor taranıyorsa işinize yarayacaktır.
Saç maskesi ise saç kremine göre yoğun ve ağır.Zor durulanıyor.Saçı çok iyi açıyor.Kokusu güzel ve kalıcı.
Serum harici kullandığım seride saç dökülmesine karşı bi fark göremedim.Şu dönem deli gibi dökülmem yoktu ama olanı da azaltmadı.
Hoş kokulu ,uygun fiyatlı denenebilir bir bakım serisi.


Paket için Dove'a teşekkürler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...