Yeni Ne Var ?

4 Şubat 2013 Pazartesi

ANKET VAR


 Sizlerin görüşleri benim için çok önemli bu yüzden anket hazırlama yoluna gittim.Çekilişlere güzel katılım oluyor blogumda katılan herkese çok teşekkür ederim sizlerle bir şeyler paylaşmak çok güzel.Katılımlara baktığımda  %50 gibi bir oran var yaklaşık olarak.Yani her iki kişiden biri katılıyor fakat ben diğer kişinin neden katılmadığını merak ediyorum :) Daha güzel bir şey yapabilmek için fikirlerinizi almak istiyorum.Yandaki ankette seçeneklerden birini işaretleyerek yardımcı olabilirsiniz.Düşünceniz anket seçeneklerinde yoksa buraya yorum bırakabilirsiniz :)

Yakın zamanda çekiliş düşüncem var takipte kalın yorumlarınızı eksik etmeyin :)

4 yorum:

  1. çekilişler candır..:)
    bloğuma beklerim ayrıca..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aslında hiç bir şık değil düşüncem çunkü biçok çekilişe katılıyorum ve hiç üsenmeden tüğm şartları yerine getirip yayınlıyorum.. sonuçlar acıklandıgında çok istedgim bi çeklişte çıkmayınca üzülüyorum orası sogru ama hep bana olmazki yani şans artık diyorum :) ama kim istemez kazanmayı :) bide 1 kişi kazancak olup biçok kişi katılınca umudumu iyice yitiyorum 2 3 kişi olsa hadi bi ihtmal diyorum :D çekiliş sans işi yaa ne diyebilirmki her gördüğüme katılırım mutlaka ama kazanırım sevınırım kazanamam üzülürüm sanş diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. genelde katılmaya çalışıyorum ama bazen şartlar çok ağır oluyor facebookda takip et duyur firmayı izle sayfasına üye ol falan gibi eğer bu kadar çok ve ağır şartlı bir çekilişse katılmamayı tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. audreye tamamen katılıyorum facebook üyeliğim yok o yüzden çoğu çekilişe katılmıyorum ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...