Yeni Ne Var ?

7 Ağustos 2012 Salı

Too Faced Blush La vie Rose

Too Faced ' ın tüm ürünleri gibi şeker bu allığı Sephora indiriminden almıştım.Tekrar üretiliyor mu ya da ambalajı mı değişti bilmiyorum.Ama bir konu var ki gerçekten üzüldüm.http://checkcosmetic.net/ te ürün kodundan üretim tarihine baktım ve ürün son ayını bir ay geçmiş gözüküyor.Ambalaj açılmadığından ve bir tuhaflık gözlemleyemediğimden (toz üründe nasıl anlayabilirim onu da bilmiyorum gerçi) bi süre kullanacağım.Bahsettiğim internet sitesi her zaman doğru tarihte veremiyor ne yazık ki bu yüzden Too Faced 'a üretim tarihini öğrenmek için mail attım ama geri dönüş yapmadılar.



Allıktan bahsedecek olursak ben sevdim.Yumuşak yapılı,abartılı olmayan hoş bir renk.İçinde altın ışıltılar var.Belki ışıltı sevmeyenler hoşlanmayabilir.
Aynı tonlarda dudak makyajlı ve sade göz makyajlarıyla hoş duran bir renk.Özellikle beyaz tenliler ve kumrallarda kendini belli edecek tonda.
İki farklı ışık ayarında fotoğrafladım.















Ürün 6.69 gr

Bu alışverişimden sonra kozmetik indirimlerine hemen atlamak yerine daha temkinli davranacağım.Özellikle eski koleksiyonlara karşı...

2 yorum:

  1. rengi çok hoş tam sevdiğim ton:) bi sorun yok gibi duruyor aman allerji falan yapmasın rahatça kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Toz formundaki urunlerde genellikle son kullanma tarihindeen cok sonra bile kullanim sorun yaratmaz. Dokusunda ve kokusunda farklilik hissetmedigin surece gonul rahatligiyla kullanabilirsin. Urunu gereksiz yere cope atip israfa gerek yok bence. Benim malzemelerim arasinda 10 hatta 15 yillik farlar var, hala kullanabiliyorum ilk gunku gibi. Ama tabii bir fondoten veya ruj icin bu mumkun degil.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...