Yeni Ne Var ?

16 Ağustos 2012 Perşembe

Sephora Fast Dry Nail Vernish Oil

 Sephora oje kurutucu yağı daha önce farketmemişim görünce merak edip aldım.Bu tarz yağ formdaki kurutucular cilalar kadar etkili olmasa da daha pratikler.

Ojenizi sürdükten sonra damlalığıyla birer damla damlatarak uyguluyorsunuz.Çok çok hızlı olmasa da nispeten daha hızlı kuruyor.Yine de benim gibi sakar olanlar ojeyi her durumda bozabilirler  :/


Benzer şekli Inglot'ta da var.İkisini kıyaslamak gerekirse sephora kurutma açısından daha etkili sanki.Ama biraz kokusu var.Inglot daha yoğun diyebilirim ve tamamen kokusuz.
Bu ürün 7 ml 14tl felandı sanırım.İlk çıktığında 22tl imiş sonradan düşmüş.Inglot 9 ml ve 18-20tl gibi hatırlıyorum.

1 yorum:

  1. oje kurutucu alıyım diyorum ama karar veremedim güçlendirici sür 2 kat oje sür top coat sür derken mümkün değil kurumuyo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...