Yeni Ne Var ?

1 Temmuz 2012 Pazar

Sephora mineral loose powder foundation

Benim indirimde keşfedip iki tane aldığım bu güzelim pudra sanırım satıştan kalkıyor.En son sephora indiriminde sadece çikolata rengi olanlar vardı.
Güzel ürünler neden kaldırılır bilmiyorum.Stoklarım da bitti ne yazık ki.



Bu pudra fondoten mağaza ışıklarında ışıltılı görünse de gün ışığında sadece aydınlık bir görüntü veriyor.Yumuşacık ince yapılı sadece pufla bile 30 saniyede cildinizi düzeltebileceğiniz bir ürün.Tenle hemen bütünleşiyor çok doğal temiz bir cilt çıkıyor ortaya.
Ayrıca paraben,talc,parfüm içermiyor.Küçücük haliyle uzun süre yetiyor.Bu tür ürünlerden her kadının dolabında acil durum için yer almalı :) Göz altına kapatıcı,yüze bu pudra,göz kapağına vanilya rengi far,maskara,gloss uygulamanız 5 dk alır :)
Bu en açık sarı alt tonlu rengi,pembe olandansa bu yüzümde daha aydınlık durdu.
Orta derecede kapatıcılığı var altına baz uygulayarak hem daha iyi oturmasını hem de uzun süre dayanmasını sağlayabilirsiniz.
Ufak bir kusuru yağlı ciltlerde sıcak havada yağlanma yapabilir.
Onun dışında bulursanız alın derim.İndirim de 20 tl bişeydi fiyatına göre bence harika.

6 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bundan.. neden kalkıyomuş ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum :( indirim de tüketiyorlar sanırım sephoranın sitesinde msf benzeri bi pudra fondoten gördüm :S

      Sil
  2. ben de aynı şekilde indirimden almıştım bu pudradan.. severek kullandığım bir ürün..

    YanıtlaSil
  3. canımm şu andaa sephoralardda buu ürünn varrr hemde 12,90 tl

    YanıtlaSil
  4. canıımm sephordaa 12 tll küsuraa satılıyorr halaaa var git kaçırmaa all derimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aldım geçenlerde :D Çok sevindim kasanın yanında görünce :D Teşükkür ederim söylediğin için ayrıca :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...