Yeni Ne Var ?

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Sephora Collection Make up Palette #1

 Sephora'nın bu paletlerini hem bir merakla hemde gafletle aldım.Renk seçeneği oldukça iyiyken ne yazık ki kalitede aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.Neden aldın öyleyse diye hiç sormayın bazen kan beynime ulaşamıyor olacak ki ben bu paletlerden 3 tane aldım o.O Ve bir kez parmağımı bile sürmedim tester ürüne.Bu ürünü anneme aynısını sevgilimin annesine kendime ise bir değişiğini aldım.



 Renk çeşidi oldukça hoş ama ne yazık ki bazı renkler çok tozutuyor pigmentasyonu çok zayıf kalıyor kalıcılık kötü vs...Bazı renkler durumu kurtarsa da kurtaramayanlar paletin gözümden düşmesine neden oldu elim pek gitmiyor bu paletlere :/  Gerçi ne beklemem gerekirdi ki high end bir markanın tek bir far fiyatına almıştım.79tl idi sanırım.Belki de ben çok beklentiye girdim yani kullanılmaz bir ürün de değil bana bakmayın :D
 Benim en sevdiğim kısım yine toprak tonlarının hakim olduğu palet.
 Paletleri ikişer ikişer fotoğrafladım.Sorunlu olan farlar genelde iri simlere sahip olanlar ve bazı mat renkler.

 Hepsini teker teker fotoğraflamak zor olduğundan bazılarını göstermek istedim.

 Allıklar oldukça pigmentli fakat bir mac kadar da kalıcı değil tabii ki.Beyaz tenlilere başta olmak üzere biraz dikkatli sürmeyi gerektiriyor.
 Dudak parlatıcıları kıvamlı ve orta kalıcılıktalar.
Paletleri çıkarıp ayrı olarak taşımak için boş bir palet var bu da bir iyi yönü.Aynı paletten şimdi var mı bilmiyorum ben 2011 de almıştım.Benzer paletleri hala satışta bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Allah seni bildiği gibi yapsın. Her gördüğnü alma artık :P Evde yer kalmadı zaten =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...