Yeni Ne Var ?

5 Temmuz 2012 Perşembe

Maybelline The Falsies Volum Express black drama

Çok beğenilen maybelline maskaralardan ben de denemek istedim.Yakın bir arkadaşımın yegane maskarası bu maskaranın normal olanı yani bu extra siyah versiyonu.Tabi onun kirpikleri zaten takma gibi olduğundan ne sürsen güzel olur.



Fakat bu maskara benim için tam bir fiyasko çıktı.Tamam sevenleri var ama benim kirpiklerimin maskarası bu değil ! Benim gibiler de umduğunu bulamaz bundan.Blogumu okuyanlar bilir benim kirpiklerim aşağıya doğrudur kıvırıcı kullansam maskaralar yine düzleştirir.Ben bir maskarada önce kirpiklerimi düşürüp düşürmediğine bakarım.Bu maskara düşürmekle kalmadı yerle bir etti !

İlk kullanımımda kirpiklerimi ayakkabı boyasına sokmuşum gibi oldu.İnanılmaz fazla ürün geldi fırçadan kirpiklerim üç dört bölge halinde birbirine yapıştı.Kirpik tarağıyla tarayıp tekrar kıvırmak zorunda kaldım.
Daha sonra kirpiklerime perma yaptırdıktan sonra denedim.Bu kez ürün birazcık kurumuştu biraz daha iyi olmuştu bu durum.Permalı kirpiğimde istenen etkiyi daha iyi yakaladım.Biraz taramam gerekti sadece.
Akşama doğru biraz dökülme oldu.Yani kirpikleriniz güçlü ve kıvrıksa kullanabilirsiniz ama benim ki gibi inatçı ve ince telliyse pek önermem.Kaşık fırçası da kıvrık kirpikleri birazcık kaldırıyor.
Maybelline zaten bulunması kolay ve ucuz ürünler çok merak ederseniz denemekten bişey çıkmaz.Fiyatları çok değişken onu söylemeliyim.Bazen 14tl bazen 19 değişebiliyor.

5 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...