Yeni Ne Var ?

5 Haziran 2012 Salı

New Peptin Eyelash Enchancer

 Her hatun kişinin isteğidir uzun,dolgun,gür kirpikler ama maalesef hepimizin genetiği uzun kirpikler için kodlanmamış -Benim ki de brezilya fönlü sanki- bu yüzden kirpik uzatıcı,yoğunlaştırıcı ürün görünce gözlerimiz büyüyor O.O
İşte benimde kocaman kirpikler için aldığım bir ürün bu.

Bu tarz ürünler kirpiklerinizi besliyor canlandırıyor uyarıyor bu sayede uzuyor.Ama ne kadar ? Piyasada bunun 3-4 katı fiyatta ürünler var onları kullanmadım ancak bu ürünlerden mucize beklemeyin derim ben.Kirpiklerinizi maksimum  uzunluğa getirebilir ama bu uzunluk takma kirpik boyutunda değil sizin kirpiklerinizin maksimum uzunluğu olur.
 Kirpikler sürekli bir yenilenme döngüsündedir.Uzar dökülür yerini yenisi gelir.Bu süre 1-3 ay arası bir zaman diliminde olur.Bütün kirpikler aynı anda dökülmediği için siz farketmeyebilirsiniz ya da bazen kirpiklerimizin normalden kısa olduğu zamanlar olur bu yenilenmenin sebebidir.Bu ürünlerinde yaptığı aslında budur uzama hızını arttırmak.Yani kirpikleriniz hemen uzar canlanır ama daha kısa sürede yerini başkasına bırakmak zorunda kalır.
Bu ürün kirpiklerime iyi geldi mi derseniz evet iyi geldi uzadı canlandı.Ama kullandığım 2.aydan sonra sanki eskisi gibi etki etmedi.Kirpiklerim mi alıştı noldu onu bilmiyorum.Ama 2 ay memnun kaldım.Zaten devamlı kullanılacak ürünler olduklarını düşünmüyorum.
Ve SAKIN kirpiklerinizi uzatmak için reçeteli ilaçlar kullanmayın.İnternette ilaç isimleri bulabilirsiniz fakat onların amacı tedavidir kirpik uzatmak sadece bir etkisidir kirpik için gözlerinizden olmayın.
Bu ürünü yatmadan önce eyeliner şeklinde uygulayarak kullanıyorsunuz.Paraben içermiyor.
Tekin Acarlardan bulabilirsiniz.65tl 4ml.
                                                                                     Şehrinizde Tekin Acar yoksa şuradan sipariş edebilrisiniz.

2 yorum:

  1. blogun çok hoş olmuş ben de kendi bloguma beklerim :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...