Yeni Ne Var ?

14 Haziran 2012 Perşembe

Clarins Instant Gloss magic colour

 Bunu alalı baya oldu sanırım 3 yıl önce almıştım.Ruj kullanmayı sevmeyenler,doğal dudaklardan hoşlananlar ve genç kızlar için çok güzel bir ürün.Hala satışı var mı bilmiyorum.


3 yıldır bende ve hiç bir bozulma alameti yok taş gibi :) Sürdüğünüzde bir kaç dk içinde dudaklarınızı pembeleştiriyor kızartıyor.Kendisinde bir renk yok renklenme dudağınızda oluyor yani.Çalışma mekanizması nedir bilmiyorum.Ucuz markalarda da benzer bi kaç örneği vardı ama bu tür ürünlerde daha bi pimpirikli oluyorum ben.İçinde ne var diye.

Clarins sevdiğim bir marka.Rujları çok güzel bana kalırsa.Lise de vişne çürüğü bir rujum vardı dibine kadar bitirdim sonra tekrar bulamadım eğer bulursam mutlaka alırım.Numarası bile aklımda 717 :) Özellikle ten makyajı çok güzel.

Ha bir de rujlarda melon rengi var ki uzun zamandır aklımda onu da almayı düşünüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...