Yeni Ne Var ?

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Sephora Long Lasting Eyeliner Black


 Sephora Likit eyelinerları çok seviyorum.Renk çeşitleri , fırçaları ve sürülmesi kolay çok güzel eyelinerlar.Kalıcılıkla ilgili bir problem yaşamadım sürüldüğü gibi simsiyah kalan ürünler.









Siyah olanının ucu ince fırçalı keçe uçlusu var mı siyahta bilmiyorum ama insanı zorlamadıkları için ben severek kullanıyorum.Zaten çok sürerim eyeliner.Önceden keçe uçları kolay buluyordum ama şimdi alıştım ve fırça uçları daha severek kullanıyorum.Biraz göz yapımdan kaynaklı olarak daha rahat ediyorum.İri gözlerim olduğundan burnuma doğru olan kısmı ince çekmezsem tekerlek gibi gözlerim oluyor.Kuyruk kısmını da istediğim gibi çekebiliyorum ince uçlarla.



Keşke bir kaç tane daha alsaymışım.Tekrar indirim bekliyorum :D 10tl ye kadar düşüyor fiyatları denk gelirseniz kaçırmayın deneyin derim.En çabuk da siyah renk tükeniyor :)








Swatch konusunda çok yeteneksizim şuan idare edin :( Kaşlarımda orman gibi görünmüş fotoğrafta :D

İçeriği ise şöyle ;

Aqua (Water), CI 77499 (Iron Oxides), Propylene Glycol, Triethanolamine, Oleyl Alcohol, Magnesium Aluminum Silicate, Isopropylparaben, Stearic Acid, Butylparaben, Isobutylparaben, Glyceryl Stearate, Cellulose, Hectorite, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer.




3 yorum:

  1. merhaba bloğunu yeni keşfettim, yazıları okurken bu yazıya kadar gelmişim :)
    bu eyeliner'dan bende de var ve sürdüğümde göz kapağımı yakıyor acaba sende de böyle bir sorun var mı ? :S
    bende bloğuma beklerim; http://www.makyajsayfam.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bende de ara sıra kirpik diplerimde bi yanma oldu silerken çok uğraştım heralde ondan oldu demiştim :/ blogumu okumana ayrıca sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. evet özellikle sildikten sonra yakıyor göz kapağımı onun için pek kullanmıyorum bende :(
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...