Yeni Ne Var ?

4 Mayıs 2012 Cuma

MAC prep+prime skin base visage

 MAC in en çok kullanılan makyaj bazı olur kendileri.
MAC mualar bi kaç kez uygulayınca  çok hoşuma gitmişti makyajımdaki pürüzsüz görüntü.
Benim cildimde çok gözenek yok olsa ne kadar etkilidir bilemem ama yanaklarımdaki küçük gözenekleri doldurup makyajı daha pürüzsüz yapıyor.



Kalıcılık konusunda da iyi sanırım benim pek kalıcılık problemim olmuyor ama mutlaka etkisi vardır.Sadece pudra ya da sadece renkli nemlendirici sürseniz bile bunu kullanmanızı tavsiye ederim
Ben bazların cildi koruduğunu düşünenlerdenim.Sonuçta fondotenle cilt arasında bariyer görevi üstleniyor.



 Mac prep+prime bazın ışıltılı, hafif ve yumuşacık bir yapısı var.Bu ışıltı mat makyajınızı engelleyecek şekilde değil cildi aydınlatacak şekilde.



Benim cildim kuru olduğundan soğukta pul pul olabiliyor.Bu baz biraz da kurumayı engelliyor diyebilirim.








Bu flashlı fotoğraf.




 Mac prep+prime serisinin diğer ürünleri de çok ilgimi çekiyor.Yakında onlardan da almayı düşünüyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...