Yeni Ne Var ?

13 Mayıs 2012 Pazar

La senza Nail polish

 Bu oje hakkında tek kelime yorum yapmam gerekirse :
BERBAT !
La senza alışverişimde kasanın yanında duran sevimli ojelerden bu rengi almıştım çok şükür sadece bir tane almışım bu ojeye verdiğim 5 liraya acıdım.



Öyle kötü bir kokusu var ki burnum çürüdü sadece 2 kez sürebildim.Nefesimi tutarak banyoda 1dk sürüp dışarı kaçtım resmen.Kokulara zaten duyarlılığım var her ürünü kullanamam başımı ağrıtır.
Ayrıca çıkartırken tırnağınızın kendi parlaklığını hatta adeta üst tabakasını da beraberinde götürüyor.Çok kalitesiz la senza dan bunu beklemezdim.Yan tarafta inglot var hiç mi ibret alamadınız ya öykkk!
Zaten kalitesi düşük ojeler tırnağa adeta yapışıyor tırnağımda kaldığı 2 gün boyunca hiç soyulmadı maşallah.
Yani size tavsiyem bunu almayın alanlara engel olun !

2 yorum:

  1. sence kalıcı ve çbuk kuruyan oje markası hagisi?

    Bana da beklerim:

    http://cosmopatra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje konusunda çok bilgim yok açıkcası.Genelde oje ne kadar yeniyse o kadar hızlı kuruyor.Sevgiğim markalar Inglot,China Glaze ve Sally Hansen.Tabi üzerine top coat,oje kurutucu geçmek ojenin ömürünü ciddi şekilde arttırıyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...