Yeni Ne Var ?

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Inglot Eyeshadow 393



İnglot farlarının renk zenginliği, ürün kalitesi ve palet kolaylığı almamak için bir neden bırakmıyor insana.
Ayrıca palet yaparsanız indirimde oluyor 19tl refil farlar 14tl ye filan geliyor.
Ben inglotun ışıltılı farlarını daha başarılı buluyorum.
Bazsız kullanımda pigmentesyonu ve kalıcılığı gayet yerinde bazla daha kalıcı hale geliyor tabii.



Bu farı alırken gözüme biraz fazla kavuniçi gelmişti ama sürünce hiç de kavuniçi durmadığını gördüm.Baz renk olarak yada aydınlatıcı olarak kaş altlarınıza kullanabilirsiniz.İnci yapıda aydınlık ve ışıltılı bir makyaj çıkartıyor.
Ben tabi ki bu tarz renkleri tek başına uygulayıp eyeliner çekiyorum :D İşin kolayına kaçıyorum biraz :D
Farın renkten çok aydınlık bir ışıltı verdiğini görebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...