Yeni Ne Var ?

1 Mayıs 2012 Salı

Bronzer Dosyası !




Yaz geldi sayılır , ten rengimiz ister istemez değişecek ya da daha fazla değişmesini isteyeceğiz.
Bende bir bronzer yazısı yazayım dedim.Bronzerlar ,otobronzanlar,benim bi kaç bronzerım hakkında yorum ekleyeceğim.

Daha fazla bronzlaşmak için güneş kremi sürmezlik yapmayın ,güneşin zararlı ışınları cildiniz erken yaşlanmasına neden olur.Yaz aylarında olduğu kadar kış aylarında da güneşten korunmaya ihtiyacımız var.Kış mevsiminde spf 15 yaz mevsiminde 30-50 spf arası güneş koruması kullanmalıyız.Özellikle güneş çilleri oluşanlar , hassas ciltliler daha dikkatli olmalı.Ve hatırladığım kadarıyla bronzlaştıkça cildin D vitamini emiliminde azalma oluyor.
Otobronzanlara gelecek olursak ben pek sağlıklı bulmuyorum :/ ama kullanmayı sevenler için söyleyeyim.
Otobronzanları uygulamadan önce cildinize peeling yapmanız iyi olacaktır çünkü krem cilt kremi daha iyi emer.Diz ve dirseklerinizde dikkatli olun bu bölgeler kuru olur ve daha fazla ürün emer, daha koyu bir görüntü olur.Kremi yukarıdan aşağıya doğru dairesel hareketlerle , ince bir tabaka halinde uygulayın.

*Vee Bronzerlar !

Hemen hemen her markanın bronzerı vardır heralde.Tabi güzel ürünü almakla bitmiyor iş nasıl uygulamamız gerektiği de çok önemli.Öncelikle bronzerınız cildinizde koyu , kahverengi ve turuncu durmamalı, böyle durması kirli bir görüntü verir.Bunu en iyi göğsünüze ve boynunuza sürerek anlarsınız.Bronz pudrayı yüzünüzün çıkık kısımlarına uygulayın ; alın çıkıntınız , elmacıklar , çene kemiği hattı , burun ucunuz gibi.Bunlar güneşte ilk renk değiştiren bölgelerdir.Tüm yüzünüze sürmeniz kirli bir görüntü oluşturur.Sadece yüzünüze değil boynunuza da sürün böylece arada renk farkı kalmasın.
Işıltılı ürünler detayları daha belirgin hale getirir bu yüzden cilt gözenekleriniz,kırışıklarınız varsa mat olanları tercih etmeniz daha iyi olur. Benim içinse bronzer = ışıltılı bronzer :/ Matları hiç sevemedim niyeyse.
Bulabileceğiniz çok güzel bronzerler var Benefit in yeni çıkan Sun Beam i , Guerlain in terracotta pudraları, Chanel in pudraları...
Ben pek bronz teni ve bronzlaştırıcıları sevmem ama istemesem, çaba göstersem de bronzlaşıyorum.Hemde bu kadar güneşten kaçan bir insan olarak inanılmaz bir bronzlaşma hızım var -.-
E bronzlaşınca da hadi şöyle ışıltılı bi şeyler sürüveriyim diyorum. Çok bronz ürünüm yok zaten sadece birini kullanıyorum.O da body shop pudra.                        
                               


 Bu pudrayı geçen yaz almıştım.Daha koyu bir rengi daha vardı ama o benim için çok koyuydu.Bu pudra fırınlanmış ürünlerden.Zaten kurabiye gibi o.o
Mac in msflerine benziyor. Bronz pudra uygularken kabuki fırçalar önerilse de ben bunu pudra fırçamla uyguluyorum.


 Bu kez rengi yansıtabildim.Hafif ışıltılı , beyaz tenlilerin rahat kullanabileceği bir pudra.
 Ürün 9 gr . Bendeki geçen temmuzdan-eylüle neredeyse hergün kullanılmış hali.Ben body shop un bu pudralarını çok sevdim uygun fiyatlı ve başarılı bir ürün.İndirim döneminde yakalarsanız daha da iyi tabi :)


 Öyle çok baskın bir rengi yok hafif ,sağlıklı bir ışıltıya sahip :)




 Rival de Loop allık - pudrayı rossmann dan almıştım zaten başka yerde de yok.Aldım ama hiç kullanmadım.Allık olarak değil de kontür yapmak için yada bronzer olarak tercih edebileceğim bişey benim için.Tenime çok koyu gelen bir renk.








Mat yapıda.Yüzümde kullanmadığım için tam bilemesem de koluma sürüp suyla yıkarken biraz zorladı diyebilirim.Aynası ve küçük fırçası var.Fırçası  küçük ve sert.








Ürün 5 gr . Çok ucuza almıştım bunu 5-6 lira gibi bir fiyatı var.



 Biraz yoğun uyguladım daha net anlaşılması için.










       The  Body Shop Honey Bronze Face
                   GEL
Honey Bronze serisi geçen yaz çıkmıştı.Bu jel heterojen yapıda beklediğinde tüpte çökme oluyor renkli ve yağlı kısım birbirinden ayrılıyor.Kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.Benim için fazla koyu olan bu jeli çok küçük bi miktar elmacıklarıma ancak kullanabiliyorum.Bacak makyajı yapmayı denedim ama çok iyi beceremedim.Geçen yazdan kaldı ve bu heterojen hali beni korkutuyor vücut makyajı felan yapmayı düşünüyorum :/


 30 ml bitirmek için çok uğraşmak lazım.elime sıktığım miktar elimi bu şekilde boyadı.
Bu ürünün keşke nars laguna gibi bir rengi olsaydı maalesef tek renk bu.
Elimle ürün rengi arasında böyle uçurum bir fark var :/ Çok çok az kullanmak lazım. Bunun da fiyatı uygundu.Kullanmak için biraz esmer olmak gerek sanırım :/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...