Yeni Ne Var ?

24 Nisan 2012 Salı

INGLOT pure pigment eye shadow 26



 INGLOT saf pigment göz farları inglotun en başarılı ürünlerinden biri diye düşünüyorum.

Yumuşacık , çok pigmentli bu farlarla istediğiniz yoğunlukta makyaj yapabilirsiniz.Pigment farlarla çok canlı renklerde makyajlar çıkarabilmeniz mümkün.Baz kullanarak farın daha iyi tutunmasını sağlarsınız.
Pigment farlara hakim olmak biraz zor bir iş ayarı fazla kaçırabilirsiniz ya da yüzünüze dökebilirsiniz.Yüz makyajınızı sonraya bırakabilirseniz yüzünüze dökülmesi problem olmayabilir tabi.Eğer eliniz makyaj yapmaya yatkın değilse çok beceremem diyorsanız pigment tercihiniz olmamalı diye düşünüyorum.

Bu da benim fotoğrafımla sitedeki görsel.Kiremit rengi bir turuncu hatta biber gibi duruyor biraz o.O
Bu rengi yanlışlıkla aldım -.-
Gözümde turuncu tonları kullanmayı pek sevmem aslında ama bu rengi nasıl kullanacağıma bir çözüm getirdim :D Mavi-lacivert yani koyu mavi demek daha doğru sanırım, mat bir farla kombine edilip kullanıldığında inanılmaz güzel ve sofistike bir makyaj çıkıyor.
Bu guerlain in geçen yıl ki far paletlerini gördüğümde kafamda yanan bir ışıkla farkettim :D
 İnglot saf pigment farları duraline sıvısıyla karıştırıp eyeliner yapabilirsiniz yada ıslak kullanıp daha parlak renkler elde edebilirsiniz.






Ürün 2 gr.Renk 26 numara.
İnglot un pigment skalası oldukça geniş bakarken gözünüz dönebilir :D Benim gibi yanlış numara isteyebilirsiniz :D Bu pigmentlerin bir de hologramlı     çok güzel bir serisi var o fara da ulaşabilirsem tanıtacağım :D

Çok az bir miktar çok fazla yeri renklendiriyor bu yüzden kolay kolay bitmez hele koyu renkse torunlarınıza bırakabilirsiniz :D
Ben bütün yaz mavi turuncu makyaj yapsam da bitmeyecek :D hatta bi ara allık olarak denemiştim ama allık kadar iyi tutuşu yok yanakta :D
Neyse ki toz bir ürün kolay kolay bayatlamaz diye düşünüyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...